Εδώ και χρόνια, ήδη από τη δεκαετία του ’90, η αμοιβή των 20 εκ. δολαρίων ήταν ένα αξιοπρεπέστατο στάνταρντ για τους a-listers, τους σταρ ηθοποιούς
που μπορούσαν να εγγυηθούν, στο μέτρο του δυνατού, ότι η ταινία όπου πρωταγωνιστούσαν θα έφερνε πολλαπλάσια εκατομμύρια στο box office. Με τη μετάβαση από την κινηματογραφική αίθουσα στο streaming, που διευρύνει παρασάγγας τον αριθμό των θεατών, μοιάζει να «προσαρμόζεται» και η ταρίφα των ηθοποιών.
Τρανταχτή απόδειξη, η αμοιβή του Ντάνιελ Κρεγκ από το Netflix, για το «Knives Out 2» και το προγραμματισμένο ήδη «Knives Out 3» του Ράιαν Τζόνσον: ο ηθοποιός δεν αρκέστηκε στις θαυμάσιες διακοπές του στο Πόρτο Χέλι (σ.σ. και στις Σπέτσες, φυσικά), πληρώθηκε, επιπλέον, το πρωτοφανές ποσό των 100 εκ. δολαρίων, συμπεριλαμβανόμενης και μιας «αποζημίωσης» για τα δικαιώματα που θα έπαιρνε ο Κρεγκ από την πορεία της ταινίας εάν έβγαινε αποκλειστικά στις αίθουσες.