Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Τουρισμού, η προβλεπόμενη αύξηση της κρουαζιέρας για το 2022 θα είναι 118% για το λιμάνι του Πειραιά και 189% για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ τα λιμάνια αυτά θα είναι home ports σε ένα ποσοστό που ξεπερνά το 50% των κρουαζιερόπλοιων που θα προσεγγίσουν σε αυτά.
Αξίζει να τονιστεί ότι φέτος, πέραν των παγκοσμίως γνωστών προορισμών (Σαντορίνη, Μύκονος, Κέρκυρα, Ηράκλειο) -σύμφωνα με ρεπορτάζ του “Ελεύθερου Τύπου- στόχος του Υπουργού Τουρισμού σε όλες του τις επαφές με φορείς και εταιρείες του κλάδου ήταν να αρχίσουν να βρίσκουν θέση στον χάρτη της κρουαζιέρας μικρότεροι προορισμοί, νησιωτικοί και ηπειρωτικοί.
Η στρατηγική αυτή φαίνεται να αποδίδει, καθώς φέτος μπαίνουν δυναμικά προορισμοί κρουαζιέρας όπως η Καβάλα, η Πάργα, το Γύθειο, η Πύλος, οι Σπέτσες, η Φολέγανδρος, η Ίος, η Σκιάθος, η Νάξος, η Σάμος, η Άνδρος, η Κάλυμνος και πολλοί άλλοι.